Total servers: 2
Paksu on vacation till September
Liero v1.0 – 100lt
IP: 144.76.67.162
Game Mode: Death Match
Lives: 0
Max Kills: 15
Version: OpenLieroX 0.58 rc5
Players:
Download 0.58_rc5 right now
Modern Warfare1.0 – 20lt
IP: 69.12.73.163
Game Mode: Death Match
Lives: 0
Max Kills: 15
Version: OpenLieroX 0.58 rc5
Players:
Pages: 1 [2] 3 4 ... 15   Go Down

Author Topic: {spz} News  (Read 45111 times)

mfmr

Re: {spz} News
« Reply #20 on: July 12, 2006, 04:28:42 pm »
happy b-day Mates and Krazi :P

(and of course Azriath dont forget about him :P ) but that's spz news so enjoi to get older :P


hehe like u said this is spz news and i didn't forget him cuz i wrote about his B-day in b-day thread ;D
Logged

Mates

Re: {spz} News
« Reply #21 on: July 12, 2006, 07:34:42 pm »
Thx a lot guys! And Happy birthday Krazi, i hope we will see u here more. :)
Logged

Wander

Re: {spz} News
« Reply #22 on: July 12, 2006, 07:42:47 pm »
Happy Bithday Mates! ;D
 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Happy Bithday Krazi!
;D

X4VI3R

  • Guest
Re: {spz} News
« Reply #23 on: July 12, 2006, 10:51:23 pm »
Happy B-Day youngin'  ;) :)
Logged

darkazn

Re: {spz} News
« Reply #24 on: July 12, 2006, 10:52:35 pm »
haha everybody is old XP ;D
Logged

Mates

Re: {spz} News
« Reply #25 on: July 12, 2006, 10:56:37 pm »
Thx Xav. And i dont wanna make this message a spam so my news:
I will be in-active next 2 weeks  :-\ :( >:(:C :'(D:!
Logged

DragonX

  • Guest
Re: {spz} News
« Reply #26 on: July 13, 2006, 11:02:30 am »
So here i am... after countless bugging from mates, mfmr, and some other dudes... i have finaly decided to check this website... i must tell ya that that i am impressed. you guys got quite a community here.i am pretty busy this days with my band, but i will try to check this place often as i can.... so yeah...keap up the good work.... and i am gonna post this massage befor Mates explodes.
Logged

Mates

Re: {spz} News
« Reply #27 on: July 13, 2006, 11:05:14 am »
Thx man!(can't use any other words to explain this)
Logged

mfmr

Re: {spz} News
« Reply #28 on: July 13, 2006, 12:47:33 pm »
yeeeeeeeeeeeeeees thanks! 8) ;D
Logged

X4VI3R

  • Guest
Re: {spz} News
« Reply #29 on: July 13, 2006, 07:58:07 pm »
So here i am... after countless bugging from mates, mfmr, and some other dudes... i have finaly decided to check this website... i must tell ya that that i am impressed. you guys got quite a community here.i am pretty busy this days with my band, but i will try to check this place often as i can.... so yeah...keap up the good work.... and i am gonna post this massage befor Mates explodes.

XD Killatron has posted! I am amazed! (lol and it wasn't "mfmr is a horndog" as I had expected  ;))
Logged

mfmr

Re: {spz} News
« Reply #30 on: July 16, 2006, 03:45:38 pm »
So...some news here :)

1st I can host! ;D
2nd my errorzorz r gone ;D
3rd dunno why but i have ****ing low FPS >:(
Logged

Valk

  • Valkonian King
  • LXA Part Time Adapt
  • *****
  • Schwartz: +1/-0
  • Offline Offline
  • Posts: 744
  • 330 credits
  • View Inventory
  • Send Money To Valk
  • The Harlequin shall come, come for revenge.
Re: {spz} News
« Reply #31 on: July 16, 2006, 03:48:14 pm »
So...some news here :)

1st I can host! ;D
2nd my errorzorz r gone ;D
3rd dunno why but i have ****ing low FPS >:(


and i was thinking it was all good news  :-\ but hay least you can host now :D
Logged
-=GOOOOD MORNING VIETNAM=-

Splinky

Re: {spz} News
« Reply #32 on: July 17, 2006, 09:50:55 pm »
So...some news here :)

1st I can host! ;D
2nd my errorzorz r gone ;D
3rd dunno why but i have ****ing low FPS >:(


How did u get rid of your errors. Cuz if u havent noticed, ive been getting alot lately.
Logged
-Pants. Optional.-

mfmr

Re: {spz} News
« Reply #33 on: July 17, 2006, 09:57:22 pm »
I was w8ing till I will be able to launch liero. Then I change controls and set them back. Dunno what happened. But I like it  8) NORMAL LX ;D
Logged

Splinky

Re: {spz} News
« Reply #34 on: July 18, 2006, 06:38:04 pm »
I Have noticed that if you are using a different frontend, then the number of errors change (usually increase). One day i was playing some matches with spectro and Run (looong time ago) and i had gotten so many errors, that it was unbearable to play. Actually i think this was it.. http://lxalliance.net/smf/index.php?topic=90.msg1882#msg1882
Logged
-Pants. Optional.-

Splinky

Re: {spz} News
« Reply #35 on: July 19, 2006, 04:00:40 am »
« Last Edit: July 19, 2006, 04:07:32 am by Splinky »
Logged
-Pants. Optional.-

darkazn

Re: {spz} News
« Reply #36 on: July 19, 2006, 05:10:46 am »
awwww thatz sucks owell
wait u dont see spz ppl??? ur crazy i see them all the time xD
Logged

mfmr

Re: {spz} News
« Reply #37 on: July 19, 2006, 11:15:02 am »
Well I already talked about this with him...it's weird reason for me but w/e.

Some others things u should know Splinky.

Dragon is very active on msn so we talk like every day so I can inform him about things etc.

Dunno about CoaCoa i guess he is on some vacation or what..

Frog tell me that he will be on some holiday camp.

Zhen isn't {spz} trial now. He joined 1st instead.

okie that's it. Bye Flip and WELCOME FROG! :)
Logged

[leke]LemonNinja

Re: {spz} News
« Reply #38 on: July 19, 2006, 11:22:08 am »
welcome hazzy frog, finally regular member  :)
Logged

When we die we come to a better place... I'll respawn right behind you!

Valk

  • Valkonian King
  • LXA Part Time Adapt
  • *****
  • Schwartz: +1/-0
  • Offline Offline
  • Posts: 744
  • 330 credits
  • View Inventory
  • Send Money To Valk
  • The Harlequin shall come, come for revenge.
Re: {spz} News
« Reply #39 on: July 19, 2006, 11:34:07 am »
everybodys leaveing clans :( and my good old buddy flip i hoipe you find your self a clan which to stay in and in your time zone etc ;) try the new AOD or LcD or well a NA clan ;) and welcome hazzy frog as well have fun in {spz} ;)
Logged
-=GOOOOD MORNING VIETNAM=-
Pages: 1 [2] 3 4 ... 15   Go Up