Total servers: 3
62.0.225.254
Unknown
Unknown – 0lt
IP: 62.0.225.254
Game Mode:
Lives: 0
Max Kills: 0
Version: LieroX 0.56b
Players:
DE nonstop + voting
Liero v1.0 – 100lt
IP: 144.76.67.162
Game Mode: Death Match
Lives: 0
Max Kills: 15
Version: OpenLieroX 0.58 rc5
Players:
M0rtsHeaven
Modern Warfare1.0 – 20lt
IP: 84.251.82.159
Game Mode: Death Match
Lives: 0
Max Kills: 12
Version: OpenLieroX 0.58 rc5
Players:
Pages: 1 [2] 3 4  All   Go Down

Author Topic: Classic Cup - Real Classic Mastah!  (Read 9733 times)

Jage

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #20 on: February 28, 2012, 10:24:04 am »
jage
Logged

Lodur

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #21 on: February 28, 2012, 11:07:11 am »
At some point Im gonna have to duel Iliera and then Im gonna regret this :d But Lorppanaattor is in.
Logged
When you reach max level you stop leveling

SorZ

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #22 on: February 28, 2012, 02:57:51 pm »
Bit out of shape but I'll take part!

Tafka

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #23 on: February 28, 2012, 03:09:58 pm »
Actually I retract for reasons soon to be known.
Didn't he resign?

Boomboy

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #24 on: February 28, 2012, 06:42:56 pm »
BOOOOOMBAAAAY
Logged

ONeill

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #25 on: February 28, 2012, 08:17:17 pm »
nelli
Logged

٩(͡๏̯͡๏)۶

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #26 on: February 29, 2012, 04:03:40 pm »
Logged

This is where I put my secret messages, ssh!

Legend

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #27 on: February 29, 2012, 07:10:24 pm »
Well, I guess I could give it a shot.
Logged

Totalbitch

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #28 on: February 29, 2012, 08:41:15 pm »
Why the hell not. Spade is in also  :)
Logged
Spade allmighty!
aka. tha baby butcher!
alias -=Ronin=-!
One of the true RIP's!
The one and only GOD of WaN!
Forever staying in history as Osp!
Still going strong in [AoG]!

Terrance

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #29 on: March 01, 2012, 07:55:44 pm »
I make groups now :D
« Last Edit: March 01, 2012, 08:37:29 pm by Terrance »
Logged

Terrance

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #30 on: March 01, 2012, 09:10:06 pm »
GROUPS ARE MADE ; GL EVERYONE!
Logged

FL3sk

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #31 on: March 01, 2012, 11:26:02 pm »
FLesk vs neill 2-1
Logged

miikizzle

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #32 on: March 02, 2012, 03:48:26 pm »
Im off from this tourny, cause i dont like the rules.. mainly cause i cant choose ff, so the chances of me getting to neutral are low :P cause ff and lfr are the only maps i can play classic.. plus the cg hg thing is kinda bad rule imo.

i could stay for fun but duels i usually do are never fun :p

Anyways, im assuming no one acts like a kid and starts whining about this, like terrance already did :p

kinda pointless to write this long text about this but who cares :)
Logged

Terrance

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #33 on: March 02, 2012, 03:52:06 pm »
:D why do you even sign up if you cant read the rules? And no I didnt whine, dont make up crap.
Logged

miikizzle

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #34 on: March 02, 2012, 04:02:59 pm »
:D why do you even sign up if you cant read the rules? And no I didnt whine, dont make up crap.

Wanted to try it out, why not
And yes you did, right when i said im off from the tourny "lol excuses, like you would have stood a chance anyway ::DDDD" that kinda is whining/mocking to me :p

but im not continuing with this whining shit anymore, no point in that.
Logged

Terrance

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #35 on: March 02, 2012, 04:22:56 pm »
:D it was after duel lol and u started whining about how shitty rules these are after u lost 1-0 to me , whos whining?
Logged

miikizzle

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #36 on: March 02, 2012, 04:32:46 pm »
:D it was after duel lol and u started whining about how shitty rules these are after u lost 1-0 to me , whos whining?

As i said, im not going to continue whining :) But yeah however you like, terra :)
Logged

Lodur

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #37 on: March 02, 2012, 08:58:48 pm »
Well If I remember correctly back in the days the opponent always had the chance to control the weapons of his set mostly this forever lasting hg/cg question. If Terrance for example wants to ban hg then you Kemza can choose to unban it in your setting and then it will be available for 3rd. Fair deal imo.

This whole banning Fossil thing is totally dumb tho.
Logged
When you reach max level you stop leveling

Terrance

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #38 on: March 02, 2012, 09:13:00 pm »
hmm, should I unban it? Idk , some people actually liked that I banned it . But I dont mind , I actually like fossil aswell.
Logged

SLak0n

Re: Classic Cup - Real Classic Mastah!
« Reply #39 on: March 03, 2012, 12:39:57 am »
hmm, should I unban it? Idk , some people actually liked that I banned it . But I dont mind , I actually like fossil aswell.

unban plx
Logged
Pages: 1 [2] 3 4  All   Go Up
 

anything