Total servers: 3
Who's still around? (Forum Discussion ) by Rock April 21, 2019, 10:40:55 pm
62.84.226.59
Unknown
Unknown – 0lt
IP: 62.84.226.59
Game Mode:
Lives: 0
Max Kills: 0
Version: LieroX 0.56b
Players:
DE nonstop + voting
Liero v1.0 – 100lt
IP: 144.76.67.162
Game Mode: Death Match
Lives: 0
Max Kills: 15
Version: OpenLieroX 0.58 rc5
Players:
US nonstop + voting
Modern Warfare1.0 – 20lt
IP: 69.12.73.163
Game Mode: Death Match
Lives: 0
Max Kills: 15
Version: OpenLieroX 0.58 rc5
Players:
Pages: 1 [2] 3 4 ... 8   Go Down

Author Topic: [MoM]  (Read 21159 times)

Gigolo

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #20 on: February 03, 2010, 04:55:55 am »
Well this seems like some good 'ol fun.
MoM2 stomps eA 2:0, then eA gets mad and reforms as BANG in hopes of not losing to them again FUN FUN

Logged

Erwan

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #21 on: February 03, 2010, 01:17:22 pm »
Well this seems like some good 'ol fun.
MoM2 stomps eA 2:0, then eA gets mad and reforms as BANG in hopes of not losing to them again FUN FUN
Read before speak.
We made [BANG] again because T-bag left [eA].
Not the opposite.
Logged

Hugglebunny

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #22 on: February 03, 2010, 01:35:20 pm »
Lol still... Its kinda lame
Logged

Erwan

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #23 on: February 03, 2010, 01:37:29 pm »
Lol still... Its kinda lame
I didnt want a clan with only 1 leader. I decided to make this clan because T-bag was there, then he left and I made [BANG] again. What is wrong?
Logged

Gigolo

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #24 on: February 03, 2010, 03:52:50 pm »
Lol still... Its kinda lame
I didnt want a clan with only 1 leader. I decided to make this clan because T-bag was there, then he left and I made [BANG] again. What is wrong?
Tehee, I had a good chuckle at this. Didn't want eA with only one leader, but BANG with only one is fine.
Logged

lol

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #25 on: February 03, 2010, 03:59:33 pm »
MoM2 Where Does the 2 come?
Logged

Rock

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #26 on: February 03, 2010, 04:03:01 pm »
this discution has nothing to do in MoM2 thread ...
Logged
! The French Power !

KOPecjusz

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #27 on: February 03, 2010, 08:02:11 pm »
MoM2 Where Does the 2 come?

I added "2" after reactivation the clan. Then was 1st MoM, now is 2nd xD

Don't spam here, plz
or ill be removin...
  ;)
Logged
[MoM] since May 2007
kopecjusz since September 2005 :)

KOPecjusz

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #28 on: February 07, 2010, 01:51:58 pm »
|MoM2| vs. [Oz] 1-2   1. 2. 3.
|MoM2| vs. [MM] 2-0   1. 2.
|MoM2| vs. [MM] 1-2   1. 2. 3.
|MoM2| vs. [MM] 2-1   1. 2. 3.
|MoM2| vs. [MM] 2-0   1. 2.
|MoM2| vs. [MM] 2-0   1. 2.
|MoM2| vs. [MM] 2-0   1. 2.
|MoM2| vs. (W&W) 2-0   1. 2.
|MoM2| vs. (W&W) 2-0   1. 2.
|MoM2| vs. -LaB- 1-2   1. 2. 3.
Logged
[MoM] since May 2007
kopecjusz since September 2005 :)

GaO

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #29 on: February 09, 2010, 08:27:57 pm »
We won MoM 2-1 MARK THE CW PLZ
Logged

KOPecjusz

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #30 on: February 09, 2010, 09:57:56 pm »
u mean with BsB?
Logged
[MoM] since May 2007
kopecjusz since September 2005 :)

T0TL0

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #31 on: February 10, 2010, 06:58:17 am »
Hey! I leave |MoM2| because Erwan gave me a chance as a trial in [BANG]. But if i fail, then i hope i can join |MoM2| agian. 8)
Logged

Hugglebunny

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #32 on: February 10, 2010, 01:11:57 pm »
loyalty.
Logged

Midnight

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #33 on: February 10, 2010, 09:27:16 pm »
Hey! I leave |MoM2| because Erwan gave me a chance as a trial in [BANG]. But if i fail, then i hope i can join |MoM2| agian. 8)

That's how it is done nowadays :D

>.<
Logged
Emma Watson <333

<3

Hugglebunny

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #34 on: February 10, 2010, 09:31:59 pm »
I assume so... So if i could join str8 but fail i could come back to vB? ^^
Logged

Midnight

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #35 on: February 10, 2010, 09:48:39 pm »
already failed :D
Logged
Emma Watson <333

<3

ONeill

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #36 on: February 10, 2010, 10:00:02 pm »
is it possible to fail to str8 :D:D
Logged

Midnight

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #37 on: February 10, 2010, 10:02:32 pm »
Ofc, have a look at u ;D

Btw. mom2, havent we cw'ed twice?
Logged
Emma Watson <333

<3

KOPecjusz

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #38 on: February 11, 2010, 08:52:53 pm »
Hey! I leave |MoM2| because Erwan gave me a chance as a trial in [BANG]. But if i fail, then i hope i can join |MoM2| agian. 8)
so why did u play with us as MoM member today:D
Logged
[MoM] since May 2007
kopecjusz since September 2005 :)

T0TL0

Re: Masters of Mortars - |MoM2|
« Reply #39 on: February 12, 2010, 07:29:09 am »
Because Erwan havent put me to a trial. He gonna do it when he see me in game. So haven t leave yet. (sry for the bad english)
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 8   Go Up